Samorząd

Nasze działania klik

SAMORZĄD UCZNIOWSKI

W ROKU SZKOLNYM 2024/25

 

Zarząd Samorządu Uczniowskiego:

Przewodniczący-Eryk Machulik

Zastępca I- Anna Poźniak

Zastępca II-Hanna Czech

Zastępca III – Patrycja Mitko

 

oraz reprezentanci klas:

4a-Marta Miłosz

4b- Leon Nitsze

5a-Pola Kraska

5b-Maksymilian Jojko

6a-Jakub Dybcio

6b-Jakub Grączewski

6c-Marcel Nieradzik

7a- Lucyna Kurpanik

7b-Joanna Korczyna, Zuzanna Majerska

8a- Nicola Smyczyk

8b- Michał Widera

 

 

Opiekunowie Samorządu Uczniowskiego:

p. Aneta Cajza, p. Karolina Konopka, p. Kamila Snopek, p. Anna Kukowka

Opiekun Szkolnego Koła Wolontariatu:

p. Martyna  Zając

 

 

Samorząd Uczniowski ma profil na portalu społecznościowym:

canva-blue-facebook-logo-social-media-icon-MAB0h--l5Ighttps://www.facebook.com/szkolagieraltowice/



REGULAMIN DYSKOTEK SZKOLNYCH

W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. G. MORCINKA

W GIERAŁTOWICACH.

  1. W szkole w czasie wolnym od nauki mogą odbywać się w godzinach od 17.00 do 20.00 dyskoteki szkolne, jako forma zagospodarowania czasu wolnego uczniów szkoły.
  2. Dyskoteki szkolne są odpłatne dla uczniów. O wydatkowaniu zebranych środków decyduje opiekun samorządu uczniowskiego wraz z uczniami.
  3. Na dyskotece obowiązuje obuwie zmienne.
  4. Na dyskoteki szkolne nie mogą być wpuszczane osoby obce dotyczy to również absolwentów szkoły.
  5. W trakcie trwania dyskoteki uczniowie nie mogą opuszczać budynku szkoły.
  6. Za pozostawienie w czystości obiektu szkolnego (korytarze, toalety i inne wykorzystywane pomieszczenia) odpowiedzialni są:
    • pracownicy obsługi (sprzątanie po dyskotece)
    • uczniowie klas 6-tych organizujący dyskotekę wraz z opiekunem dyskoteki (pomoc w posprzątaniu po dyskotece)
  7. Aby zapewnić bezpieczeństwo bawiących się podczas dyskoteki uczniów oraz obiektowi szkolnemu, opiekę powinno sprawować co najmniej 2 nauczycieli. Opiekunowie pilnują porządku wewnątrz i na zewnątrz obiektu.
  8. Na dyskotekę uczeń ma zakaz przynoszenia wszelkich niepotrzebnych i niebezpiecznych przedmiotów (np. butelki, kije itp.). Przedmioty wartościowe są wnoszone na własną odpowiedzialność uczniów.
  9. Straty materialne wynikłe podczas dyskoteki pokrywane są z zysku osiągniętego przez organizatorów.
  10. Na początku roku szkolnego ustala się liczbę dyskotek szkolnych i wyznacza opiekunów- nauczycieli.
  11. Zadaniem nauczyciela organizatora jest zapoznanie opiekunów z regulaminem i rozdysponowanie im zadań, przestrzeganie terminów rozpoczęcia i zakończenia zabawy, zapewnienie dostępu do telefonu, a w przypadku stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa uczniów bądź budynku szkolnego zawiadomienie Posterunku Policji w Gierałtowicach (tel. 997).
  12. W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu oraz Statutu Szkoły (np. bójki, palenie papierosów, picie alkoholu, ordynarne zachowanie itp.) opiekun nauczyciel ma prawo usunąć ucznia z budynku szkoły, natychmiast zawiadamiając rodziców opiekunów ucznia, aby odebrali dziecko z dyskoteki lub zakończyć dyskotekę przed czasem.
  13. Nauczyciel opiekun dyskoteki ma obowiązek informowania Dyrektora Szkoły o złym zachowaniu uczniów podczas dyskotek szkolnych. Uczniowie ci karani są przez Dyrektora Szkoły zgodnie z zapisami Statutu Szkoły. Poniżej zamieszczamy wzór zgody rodziców na udział dziecka w dyskotece szkolnej. zgoda na dyskotekę szkolną 2024