Wyniki oceny aplikacji o certyfikat Zielonej Flagi za rok szkolny 2016/17

Dnia 21 września 2017 roku miało miejsce posiedzenie Kapituły Programu Szkół dla Ekorozwoju. Podczas spotkania zostały zatwierdzone aplikacje o certyfikat Zielonej Flagi oraz Lokalnego Centrum Aktywności ekologicznej za rok szkolny 2016/17. Decyzją Kapituły przyznano między innymi Gimnazjum nr 1 w Gierałtowicach - certyfikat Zielonej Flagi na okres 1 roku.

„Zielona Flaga" jest międzynarodowym tytułem, który nadawany jest szkołom na całym świecie w ramach Programu Eco-Schools, w którym uczestniczy ponad 15.000 szkół z 53 krajów Europy a także Afryki, Ameryki Płd., Azji i Oceanii.  Eco-Schools - jest programem polegającym na podnoszeniu świadomości ekologicznej młodzieży szkolnej. Rolę koordynatora krajowego na Polskę pełni Fundacja Partnerstwo dla Środowiska z Krakowa, która jest jako jedyna uprawniona do nadawania certyfikatu Zielonej Flagi. Certyfikaty są przyznawane szkołom na rok szkolny i mają zachęcać do ciągłego doskonalenia i rozwoju inicjatyw ekologicznych w szkołach i odnawiania certyfikatu.

Dziękujemy uczniom, koordynatorom szkolnym oraz całym zespołom projektowym za pracę, zaangażowanie i wytrwałość w osiąganiu postawionych sobie celów.

http://www.ekoszkola.pl/media/filemanager/certyfikaty-201617/zf_1_rok_2016_17.pdf

 

logo zf new

 

 

wykonanie strony internetowej: Everest Studio